Παρασκευή 27 Ιουλίου 2012

ΥΠΟΓΡΑΦΟΥΜΕ ΚΑΙ ΔΙΑΔΙΔΟΥΜΕ ΤΟ ΨΗΦΙΣΜΑ!

Η Ομάδα Δράσης ενάντια στο νέο βιβλίο της Γραμματικής Ε΄και Στ΄Δημοτικού και γενικά σε κάθε βιβλίο που επιχειρεί να διαβρώσει την Ελληνική γλώσσα ή τον Ελληνικό Πολιτισμό, διενεργεί ΨΗΦΙΣΜΑ (PETITION) ζητώντας την απόσυρση του βιβλίου. 
Κάθε Έλληνας, αλλά και κάθε άνθρωπος με συνείδηση καλείται να το υπογράψει! Η Ελλάδα για άλλη μια φορά αποτελεί “πείραμα”! Όμως σε κάθε πείραμα, υπάρχει και ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ !

Διαβάστε παρακάτω το κείμενο του ψηφίσματος:
Η ομάδα στο facebook: https://www.facebook.com/groups/467751806571023/

Με το παρόν ψήφισμα διαμαρτυρόμαστε εντονότατα για την έκδοση και κυκλοφορία του νέου βιβλίου Γραμματικής Ε’ και Στ’ τάξης του Δημοτικού, στο οποίο διαπιστώνουμε οτι «δολοφονείται» η γλώσσα μας. Η γλώσσα που χάρισε χιλιάδες λέξεις της σε άλλες γλώσσες, εμπλουτίζοντας ετσι το λεξιλόγιο τους.
Με το νέο σύστημα γραφής, που με μεγάλη μεθοδικότητα μας επιβάλλεται, βήμα-βήμα θα οδηγηθούμε σε πλήρη εξευτελισμό της γλώσσας μας, στην οποία μεγαλούργησαν οι ποιητές και οι συγγραφείς μας.
Αγανακτισμένοι με αυτήν την αλλαγή, που θα οδηγήσει τα παιδιά μας σε πλήρη άγνοια της ΣΩΣΤΗΣ ελληνικής γλώσσας

Ζ Η Τ Α Μ Ε
Την κατάργηση της νέας Γραμματικής και την επαναφορά του βιβλίου Γραμματικής του Μανώλη Τριανταφυλλίδη, το οποίο μέχρι τώρα, έκανε άριστα τη δουλειά του να μαθαίνει στα παιδιά μας ΣΩΣΤΑ Ελληνικά, όπως τα κληρονομήσαμε κι εμείς απο τους παλαιότερους.
Το επιχείρημα ότι πρόκειται για μια επιστημονική φωνητική Γραμματική, δεν μπορεί να γίνει δεκτό, αφού σε όλες τις γλώσσες η διδασκαλία του μαθήματος γίνεται για να μάθουν τα παιδιά τη Γραμματική και τη χρήση της ΣΤΟ ΓΡΑΠΤΟ ΛΟΓΟ, ώστε να διαμορφώσουν σωστά και τον προφορικό. Η γλώσσα δεν ειναι τεχνολογία που μπορεί να μεταβληθεί ή να εξελιχθεί από επιστήμονες με «προοδευτικές» ιδέες.
Η ελληνική γλώσσα ήταν, είναι και πρέπει να συνεχίσει να είναι η γλώσσα του Ελληνισμού.
Αν οι αρμόδιοι θεωρούν το βιβλίο του Τριανταφυλλίδη «ξεπερασμενο» στην εμφάνιση, μπορούν να του αλλάξουν μορφή, όχι περιεχόμενο.
Καμία χώρα δεν καταφεύγει σε τέτοιο ύπουλο τροπο για να αλλοιώσει τη γλώσσα και τον πολιτισμό της. Εμείς γιατί;
Ποια και ποιών συμφέροντα εξυπηρετούνται;
Για τους παραπάνω λόγους και χωρίς να στεκόμαστε σε συγκεκριμένα σημεία του βιβλίου που θεωρούμε απαράδεκτα, όπως π.χ. οι λατινικοί χαρακτήρες, που δεν έχουν καμιά θέση σε βιβλίο εκμάθησης της Ελληνικής, ΑΛΛΑ για τη γενική του εικόνα και επιδίωξη διενεργούμε το παρόν ψήφισμα, προκειμένου να πετύχουμε την απόσυρσή του.
Το ψήφισμα καλείται να υπογράψει όχι μόνο ΟΛΟΣ ο Ελληνισμός, αλλά και όποιος άλλος πολίτης συμφωνεί ότι δεν επιτρέπεται να επιχειρείται αλλοίωση μιας μητρικής γλώσσας μέσω της διδασκαλίας, ειδικά στις μικρές ευαίσθητες ηλικίες.

10 σχόλια:

  1. Η Ελληνική γλώσσα είναι αρχαία και έχει επηρεάσει τις Ευρωπαϊκές γλώσεες και τον Δυτικό πολιτισμό και σκέψη. Εαν δεν παλέψει η ίδια η Ελλάδα να επικρατήσει την ταυτότητάτ της τι ελπίδες υπάρχουν;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μᾶς ἑτοιμάζουν νέο ... «Γλωσσικὸ μνημόνιο»
    Νὰ θυμήσω ὅτι πρὸ 30 περίπου ἐτῶν, τὰ ἴδια κόμματα ἀπεδέχθησαν τὸ «Γλωσσικὸ μνημόνιο», καὶ ὡδηγήθη, ὁλόκληρος σχεδὸν ὁ Ἑλληνικὸς λαὸς, εἰς τὴν λεξιπενία καὶ τὴν «ἀμορφωσιὰ».

    Παρατηρῶ ὅτι ὅλοι ἐνοχλοῦνται μὲ τὸ μνημόνιο καὶ μὲ τὸ μεσοπρόθεσμο καὶ μὲ τὸ ἀπεχθὲς (καὶ ἐπαχθὲς καὶ εἰδεχθὲς) χρέος, .... ἀλλὰ ΔΕΝ βλέπω νὰ ἐνοχλοῦνται ὅλοι μὲ τὸ "γλωσσικὸ μνημόνιο", τὸ ὁποῖο μᾶς ἐπέβαλον σχεδὸν ἀμέσως μετὰ τὴν δικτατορία:

    · Τὸ 1976 (ἐπὶ Ν.Δ. μὲ τὸ Γ. Ράλλη ὡς ὑπουργὸ ἀ-παιδείας) καὶ

    · τὸ 1982 (ἐπὶ ΠΑΣΟΚ, μὲ τὸν Λ. Βερυβάκη ὑπουργὸ ἀ-παιδείας).

    Ξεκίνησαν μἐ τὴν "ἁπλοποίησι" - πετσόκομα- τῆς γλῶσσας, συνέχισαν μὲ τὸ "μοτονονικὸ" (βαρβαρικὴ μετάλλαξιν τῆς Ἑλληνικῆς).

    Τὸ οἰκονομικὸ εἶναι τὸ μὸνο μας πρόβλημα;

    Ἐὰν ἀπαλλαγοῦμε ἀπὸ τὸ χρέος, ἀλλὰ ἀπωλλέσωμε τὴν γλῶσσα, τὸτε θὰ ἔχωμε ὰποδεχθεῖ τὴν καταστροφὴ τοῦ 50% τοῦ Ἑλληνικοῦ πολιτισμοῦ!
    Τὶ πρόβλημα ἔχουν κάποιοι νὰ διεκδικοῦν "δικαιώματα", μὲ τὴν χρῆσι τῆς ἱστορικὴς Ἐλληνικῆς γραμματικῆς; Γιατὶ πρέπει νὰ ἐξισώσωμε (γλωσσικῶς) τοὺς μοχθοῦντας πρὸς τοὺς μὴ μοχθοῦντας;; Γιατὶ πρέπει ολοι νὰ ὁμιλοῦμε τὴν "γλῶσσα τοῦ ΚΚΕ"; (Αύτοὶ ἦσαν οἱ πρῶτοι ὑποστηρικτὲς τῆς "δημοτικῆς" καὶ ἀκολούθησαν καὶ οἱ ἄλλοι, κατ' ἐντολὴν τῶν ἐθνοαποδομητῶν παγκοσμιοεξουσιαστῶν!).
    Γιατὶ πρέπει νὰ ἀπαρνηθοῦμε τὴν γλωσσικὴ μας κληρονομιὰ ἀκολουθῶντες τὶς ἐπιθυμίες κάποιων (κυρίως) «ἀριστερῶν»;

    «Ἐὰν θἐλης νὰ έξαφανίσης ἕναν λαὸ, ἐξαφάνισε τὴν γλῶσσα του» - Λένιν (ὁ γνωστὸς!)

    Λησμονοῦμε ἤ ἀγνοοῦμε, ὅτι ὅταν "ἁπλουστεύεται ἡ γλῶσσα", χαμηλώνει τὸ πνευματικὸ ἐπίπεδο ἑνὸς λαοῦ;

    Χρειάζεται μεγάλη προσπάθεια γιὰ νὰ ἀντιληφθῆ κανεὶς ὅτι πατώσαμε (καὶ) πολιτισμικῶς ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ (βασικὸ στοιχεῖο τῆς παιδείας);

    Εἰς οἰωνὸς ἄριστος: ἀμύνεσθαι περὶ γλῶσσης!

    Δὲν εἶναι ὅλοι ὑποχρεωμένοι νὰ γράφουν χρησιποιῶντες τὸ πολυτονικὸ! Εἶναι λίγο "δύσκολο", ἀλλὰ παιδεία δὲν σημαίνει ... εὐκολία!

    Καὶ εἶναι γνωστὸν, ὅτι σκοπίπως ΔΕΝ διδάσκεται!

    Ἐὰν στὴν ἐποχὴ τοῦ Κωλοκοτρώνη εἶχαν τὴν εὐχέρειαν τῆς ΠΑΙΔΕΙΑΣ θὰ τὸ τηροῦσαν! Ὅμως οἱ συνθῆκες ἦσαν δυσμενεῖς.

    Πάντως μερικὲς χιλιετίες πρίν, οἱ πρόγονοι τοῦ Κωλοκοτρώνη, καὶ δικοὶ μας πρόγονοι, ἔκαναν χρῆσι μίας ἀρκετὰ δυσκολωτέρας γλῶσσης:μὲ 8 πτώσεις, 3 χρόνους, 8 χρόνους ρημάτων (ἐποχὴ τοῦ Ὁμήρου). Δηλαδὴ, μὲ ὅλες τὶς δυσκολίες τῆς ὲποχῆς των καὶ τὶς ἐλλείψεις των (ἐπειδὴ πιστεύομε ὅτι δὲν εἶχαν τὶς δικὲς μας ἀνέσεις καὶ τεχνολογικὰ βοηθήματα!) ἐδημιούργησαν ΤΟΝ πολιτισμὸ! Μήπως ἡ δύσκολη Ἑλληνικὴ γλῶσσα ἦταν τὸ ἐργαλεῖο γιὰ ἐκείνην τὴν μοναδικὴ, ἀνυπέρβλητη, λαμπρὴ, πολιτιστικὴ ἔκρηξι;;

    Μὴν μᾶς διαφεύγει ὅτι ἡ Ἑλληνικὴ γλῶσσα ΔΕΝ εἶναι ἕνα ἁπλὸ ἐργαλεῖο ἐπικοινωνίας, ἀλλὰ μᾶλλον ἕνα ἐξαιρετικὸ ἐργαλεῖο ἀσκήσεως τοῦ ἀνθρωπίνου πνεύματος. Μοναδικὸ! Ἀνώτερο τῶν μαθηματικῶν!

    Μήπως γι’ αὐτὸ τὴν «διώκουν»;;

    ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΣΤΟΧΩΡΟ http://www.astron.gr/politikos_vios.html
    http://www.astron.gr/keimena.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ξέρετε ότι η κυρία συγγραφέας του βιβλίου αυτού της Ε΄και ΣΤ' Δημοτικού λέγεται Φιλιππάκη-Warburton;
    Ξέρετε ότι ζητούν από παιδάκια 10-12 χρόνων να αποστηθίσουν έννοιες που διδάσκονται στα φοιτητικά Πανεπιστημιακά τμήματα Φωνητικής- Φωνολογίας, όπως "λεκτικές πράξεις" ή "κειμενικά κλειδιά";
    Ξέρετε ότι υπάρχει η λεγόμενη ΜΑΚΙ(Μαθητική Ανεξάρτητη Κίνηση), μία μαθητική οργάνωση της Ν.Δούλας (αναθεματισμένη να 'ναι),που δήλωσε ότι η Γραμματική είναι επιστημονικά ορθή (ΠΑΡΟΝ,22 Ιουλίου 2012)και τα υπόλοιπα είναι θεωρίες συνωμοσίας;
    Καταλαβαίνετε πόσο καλά είναι οργανωμένο το σχέδιο επιβολής της λατινικής γραφής και πόσος αγώνας πέφτει επάνω μας;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υπομονή και επιμονή να έχουμε ... και κουράγια γιατί έχουμε δρόμο...

      Διαγραφή
  4. Δράση Ενάντια στα Νέα Σχολικά Βιβλία .
    http://www.epirus-ellas.gr/2012/08/blog-post_3974.html

    Με την καλησπέρα μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΕΧΟΥΜΕ ΓΙΝΕΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΑΚΙΑ ΦΤΑΝΕΙ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΤΕΛΟΣ ΤΑ ΑΜΕΡΙΚΑΝΑΚΙΑ ΜΟΝΟ ΕΛΛΑΔΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή